sanyi_1600-01.jpg12 nő voltam.
Egy - aki egy eszkimóhoz megy feleségül
Kettő - aki az űrben akart csókolózni...
Három - akit legjobb barátnője meggyilkolásával vádolnak
Négy - aki a Budapest Párizs járaton lefogy 25 kilót
Öt - aki bemártja, azt, akit a legjobban szeret
Hat - aki újra találkozik 12 élettel korábbi karmikus szerelmével
Hét - aki tud nemet mondani
Nyolc - aki egy orosz bankárba zúg bele Szentpéterváron
Kilenc - aki egy hétig állt mozdulatlanul tütüben
Tíz - akinek rendőr volt az apja
Tizenegy - akinek négy anyja volt, de egyik se vallja be melyikük szülte
Tizenkettő - aki egy széthasított fejű férfit szeretett.

Forgách András :: 12 nő voltam
Könyv erre 


A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr765684297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

golyóscsapágy 2013.12.10. 11:01:03

azt hittem, hogy egy bagolynál jobb 12 bagoly...

de végül is ez igaz lehet a nő esetében is...

Sturm und durung 2013.12.10. 11:36:40

A nő esetében ez fordítva van!

Egy nő jobb mint 12...

pirostornacipő 2013.12.10. 11:37:23

De mit kezdjünk egy férfival aki 12 nő?

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2013.12.13. 11:18:12

"SEGÍTSÉG EGY ESZKIMÓHOZ MENTEM FELESÉGÜL!"

"Franc akar bárkihez is feleségül menni, „csinos” meg végképp nem akarok lenni. Kurvának, úgy látszik, jó vagyok nekik, ezt szelídebben mondta, mivelhogy szerinte minden férfival túl hamar lefekszem."

- részlet Forgách András 12 nő voltam című könyvéből.

szomjasoazis.blog.hu/

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2013.12.13. 11:21:09

én forró voltam, Kuvageegai hűvös, de a végtelenségig mégsem zárhatja el az ember a szaglószervét, néha, kíváncsiságból beleszippantottam a levegőbe, és akkor, mert közben már újra lekapcsolta a villanyt, nem is tudom, mikor, nem, egyáltalán nem volt rafinált fickó Kuvageegai, szerintem ugyanolyan naiv volt, mint én, de itt történt valami köztünk, pedig nem tudok róla, hogy fóka, vagy hal lettem volna előző életemben, jól nyúlt hozzám, vagy inkább jól nézett meg magának, és jól hallgatott, jól szuszogott hallgatás közben, mikor valahogy a hóna alá szippantottam megcsapott a hónaljszaga, (...)
és ez minden eddigit fölülmúlt, hihetetlen szagorkán tárult fel, a távolból közeledő szaghurrikán, nevezzük mondjuk veríték- vagy izzadságszagnak, de semmire, egyáltalán semmire sem emlékeztetett ebből a műfajból, mégis iszonyúan otthonos volt (otthon próbáltam anyámból kiszedni, hogy lehetett-e valami köze apámnak az eszkimókhoz, de olyan hangosan kezdett el nevetni, hogy rávágtam az ajtót),(...)

- részlet Forgách András 12 nő voltam című könyvéből.
szomjasoazis.blog.hu/2013/12/11/_segitseg_egy_eszkimohoz_mentem_felesegul

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2013.12.17. 23:58:08

"ALJAS MÓDON MEGCSALTAM SANYIT?"

"Igen, aljas módon megcsaltam Sanyit Jacques-kal, annak ellenére, hogy Sanyival teljes őszinteséget fogadtunk egymásnak, mégis megcsaltam, mert nem hiszek a teljes és kizárólagos őszinteségben; helyzete és esete válogatja."

- részlet Forgách András 12 NŐ VOLTAM című könyvéből, a Habfürdő fejezetből.

mindenamino.blog.hu/2013/12/16/_aljas_modon_megcsaltam_sanyit

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2014.01.12. 19:20:26

NEM CSALÁS NEM ÁMÍTÁS DE MEGVAN 2013. LEGSZEBB BORÍTÓJA, AMI NEM MÁS, MINT A 12 NŐ VOLTAM CÍMŰ KÖNYV... LÁSS CSODÁT! KATT A LINKRE:

konyves.blog.hu/2014/01/05/2013_legszebb_konyve_12_no_voltam
süti beállítások módosítása