6 komment

Címkék: reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr462121914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szovegdoboz 2010.07.01. 12:18:10

Ne tedd ki FB-ra, mert én mivel a múltkor nyertem, most nem játszhatok. :)

De szerintem mindenképp kell:

1. Érdeklődő olvasókat vonzó TARTALOM (az most mindegy, hogy szakmai, vagy szórakoztató, vagy bármilyen a blog fő vezérfonala) ami interakciót vált ki a blogolvasók között, és/vagy a blogger és az olvasók közt.

2. Egy darab Szövegdoboz banner :-)

3. És végül, de nem utolsó sorban, a legfontosabb: egy darab utánozhatatlan, eredeti és kreatív SANYI A BAGOLY. :-)))

Ui.: Kicsit körülnéztem nálad - nincs miért aggódnod! :-)))

Anhur 2010.07.01. 21:52:59

Én felhasználói oldalról azt mondom:

- Sokszor frissülő változatos tartalom,
- Nyereményjátékok,
- Mivel ez egy Internetes termék, ezért: hogy minél ismertebb legyen, használj SEO eszközöket. Ha gondolod privátban szívesen kifejtem ezeket neked.
- Jahh, és add meg a népnek, amit a nép kíván. Már a rómaiaknak is bevált ;)

gmhjm 2010.07.01. 22:06:31

@Anhur

Erre gondolsz:

Oszt meg és uralkodj.

sanyi a bagoly · http://www.sanyiabagoly.blog.hu 2010.07.01. 22:24:38

@Anhur: Igen érdekelne! sanyiabagoly@gmail.com

milyen jó, hogy ebből az első oké
a második meg mostanság oké
a népnek meg igyekszem megadni magam! hehe

Anhur 2010.07.02. 09:07:58

@gmhjm: Nem a "divide et impera", hanem a "cirkuszt és kenyeret" amire én gondoltam :)

Bagoly úrnak meg holnap megírom az e-mailt.

azallamenvagyok 2010.07.07. 20:22:44

a póló nagyon jó húzás:)

"oszd meg és uralkodj" :D
süti beállítások módosítása