A napokban némi baráti rábeszélés után beszereztem életem második legjobb tanítását. Ezúton is szpesöl köszönet Zsuska, hogy belerángattál. :) 

Ok, csak hogy tisztázzuk az elején, hogy miről is írok: az első tanítás az volt, amit Apám utolsó óráiban éreztem. Hogy igazán éreztem. Megszűnt minden, kiürült a fejem és csak egyetlen, megfoghatatlan dolog vett körül. Mivel írni továbbra sem tanultam meg, mert csak rajzolgatni tudok, így ha képcsíkban szeretném átadni nektek azt az érzést, akkor ilyen lehetne:

sanyi_1376-01.jpg

Ma különösképpen nagy hálával tartozom aziránt, hogy az utolsó tanítását megértettem Apámnak, amit érző lélek, adhat a másiknak. A tanítást, hogy az életnek egyetlen értelme van: érezni a mélységeket.

A napokban sikerült fizikailag is átélni a mélységet, ugyanis 4000 méterről ugrottam ki egy helikopterből halálsikollyal a torkomban. Amit én nem is érzékeltem/hallottam, mert biztos annyira ösztönös volt és a saját életemhez való ragaszkodásomat nem tudtam tovább leplezni. Aztán következett 50 másodperc szabadesés 208 km/h-val, ami alatt végre teljesen kiürült a fejem és elvesztettem teljesen a félelmemet. Rájöttem nincs mitől/kitől félnem. (Természetesen nem fogok FRADI pólóban UTE kocsmába menni, mert hülye nem vagyok.)
Azt hittem ez az érzés, majd napok múlva csökkenni fog és kinyerhetem belőle a tanítást, ha hagyom ülepedjen a fejemben. De nem így történt. Még mindig ezt érzem:

sanyi_1551-01.jpg

Nem vagyok guru, sem zen, csak egyszerűen ezt gondolom: a mélységekbe való zuhanást csak akkor tudjuk feldolgozni, ha van elég hitünk abban: túléljük azt. Lehet ez önmagunk mélysége vagy a múlt mélysége is, de az elme ejtőernyője nyílni fog, ha bízol benne.

Köszönöm Szőlő, soha senki mással nem ugranék, csak veled. Ugrani jó

1185455_10201317905363232_1682862905_n.jpg


1 komment

Címkék: ...

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr445468072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamorsolyamaria · http://adamorsolya.wordpress.com 2013.08.23. 19:21:52

Szep. Labak nelkul ugorj, es remenykedj hogy talpra esel...
süti beállítások módosítása