A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr123102400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Trau 2011.07.26. 21:41:31

Dead man walkin'? :)

Kedves Szomszéd 2011.07.26. 23:04:51

Kéne olyan is, hogy "Milyen ember az, aki egész nap nem képes lenyírni a füvet a zsebkendőnyi kertben vasárnap?"

:)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2011.08.04. 10:58:32

tegnapelőtt este a fiam megkért, faragjak neki fából pisztolyt (négy éves). Van egy félautomatája, két coltja, egy puskája, két űrfegyvere. Mondtam, hogy:
-Minek?
-Mert kell!
Haladékot kértem mert hót fáradt voltam:
-Inkább majd holnap reggel!
Fiam elfogadta. Tegnap reggel tehát nullahat-huszonhétkor azzal ébresztett, hogy kezdhetem a faragást.
Hat negyvenkor a teraszonfűrészeltem, mint jó apuka. Nyolcra elkészült egy pöpec fapisztoly, ravasszal, célzóval,ujjvédővel a ravasz körül.
Ragyogó arccal nyújtom át a fiamnak, mire ő:
-Nemkell, nem ilyenre gondoltam....

MONNYONLE
süti beállítások módosítása