A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr1002838252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peredhil 2011.04.18. 22:26:07

Sanyikám, kicsit off:
7. magyar képregényfesztivál, Dürer-kert, ápr. 30.
Tudsz róla? Érdekel? Vagy esetleg ott is leszel?

sanyi a bagoly · http://www.sanyiabagoly.blog.hu 2011.04.18. 22:49:09

@Peredhil: jaja! hallottam. kaptam e-mailt is. ott kell lennem?

Peredhil 2011.04.18. 23:27:34

@sanyi a bagoly: Höhh...:-DDD
Az csak a káptalani strandon van...
Itten dicsőség lesz.

Peredhil 2011.04.18. 23:57:52

(Habár dicsőséget még nem ettem, nem tudom, milyen.)

Peredhil 2011.04.19. 08:34:49

@sanyi a bagoly: Csak annyit, hogy szerintem ott a helyed a legnagyobb magyar képregényrajzolók között. ;-))

(Az "Itt járt..." sorozatod olyan, mint Alfonzó "Cseresznyéskert"-je.
Aki azt látta, annak több Csehovot nem kell megnéznie, mindent tud Csehovról. :-DD
Ezt az "Itt járt..."-ot ki akarjuk nyomtatni kamaszodó lányunknak. Tökéletes művészettörténeti gyorstalpaló.)

Szóval csak ezért kérdeztem, hogy ott leszel-e a fesztiválon. Mert akkor elmegyünk, "oroszlánszáj-csokrocskákkal a gallérunkon".
(Vagy éppen nem érsz rá, mert Marabuval együtt ülsz a "Hazaáruló bértollnokok Kossuth téri szégyenketrecében"...??? ;-DDD)
süti beállítások módosítása