2 komment

Címkék: zen

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr122255241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anhur 2010.08.28. 23:55:12

Szerbusz Ess "S". Réges régen ígértem neked egy gondolatébresztő e-mailt az oldaladdal kapcsolatban. Nos megírtam, és el is küldtem neked. Ess ("ééérted") neki ;) Kellemes eStét! Uhh csapongok :D
...kifáradt az agyam az gépelésben... ;)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.08.13. 10:50:57

Amikor a Láma mikor bejött a terembe és üdvözölte a jelenlévőket, mosolyogva rám nézett, pedig vagy ezren álltunk ott (közgázon a kilencvenes évek elején), ha nem többen, de ő rám nézett, a szemembe nézett, és amikor kérdőn visszanéztem rá, hogy "Te tényleg rám, rám nézel?" akkor ő mosolyogva bólogatott bele a szemembe, hogy "igen, igen rád nézek, ne csodálkozz, hidd el rád nézek". Csak otthon jöttem rá, hogy ez a Láma úgy tud ránézni egy tömegre, hogy közben minden egyes ember szemébe néz, és egyenként kommunikál velük... mikor gyerek voltam a Dalai Láma gúnyolódás tárgya volt itthon, ha a dalai lámától idéztek, az olyan volt, mintha a pistike, vagy a tiranai rádió mondana valamit, vicc, nem veendő komolyan...

Annyira örülök, hogy felnőtt koromban ez teljesen átalakult tiszteletté és szeretetté, csak azok alapján, amit olvastam tőle, róla, és attól, hogy beszélni hallottam, hiába na, ha hiteltelenek akarnak hitelteleníteni valakit, az hál istennek hosszú távon kiderül, és a hiteltelenítők maguk lesznek a nevetség tárgyai..
süti beállítások módosítása