Mindenkinek, aki valaha kapott céges telefont ismerős lehet a helyzet, hogy nem mindig a legjobb és legújabb készülék jut átmeneti tulajdonunkba. Ez ellen nem igen lehet tenni...legfeljebb papírzacskót húzni rá és úgy használni. Egyik barátom mesélte, hogy az unokafivére ismer egy olyan embert, akinek a lányának a barátnője (szóval nem én) baráti társaságban inkább kiment a WC-re sms-t írni. Nos, neki készült ez a képsor.


2 komment

Címkék: sajtócska

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr524460430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.04.19. 12:32:12

már bocsánat, de én sohasem tudtam azonosulni a "legújabb"-őrülettel, mobiltelefonok esetében meg különösen nem.
rohadtul nem értem, hogy egyébként fontos és/vagy sürgős e-mail forgalmat nem bonyolító, az internetet munka vagy megélhetési célra nem használó tömegeknek miért kell pl. ún. okostelefon (nálunk pl. én vagyok okos, nem a telefon).
a telefon telefonálásra, max. sms küldésre-fogadásra való. ha ennek megfelel egy készülék, akkor az a telefon jó.
én hatodik éve egy Nokia 6021-est használok, internetbuzi vagyok, imádok zenét hallgatni, van viszont klafa fényképezőm, és soha nem éreztem, hogy kellene egy másik.

[azt már csak a zrika kedvéért teszem hozzá,hoy az az ember, aki azt figyeli,mások mit mondanak rá, az nem a saját, hanem mások életét éli. telefon ide vagy oda...]

jah, tudom, nem lehetek sikeres ember...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.19. 14:03:25

Nekem eddig 3 céges telóm volt, abból 2 teljesen vállalható, a mostani vállalhatatlan.

De különben nem érdekel, hogy gagyi. INGYÉ' BESZÉLEK RAJTA, ezt csinálja utánam bárki a legcsicsább okosttelóval (wifi nélkül)!
süti beállítások módosítása