5 komment

Címkék: ...

A bejegyzés trackback címe:

https://sanyiabagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr982492321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peredhil 2010.12.05. 00:57:18

Jaj, a francba, a francba... Sajnálom, hogy így van, hogy így kell lennie...
De szeretem ezt a képet. Nagyon szeretem.
(Már megnéztem egy csomószor...)
:-)) vagy :-(( vagy :-// vagy ki tudja, hogy...

Peredhil 2010.12.05. 01:49:07

Hajnali háromnegyed 2 múlt... 18-an vagyunk online ezen az oldalon...!!! Kinek ment el ennyire az esze???? :-DDDD

Kayama 2010.12.06. 22:28:02

Jó lenne, ha egyszer az én blogomnak is ilyen látogatottsága lenne... Csak, én nem tudok ilyen kevés szóval, és ilyen képekkel ilyen sokat mondani...
Viszont, a kedvenc állatom a Bagoly!
süti beállítások módosítása